Andra advent.

Glad andra advent! Bara 2 veckor och 5 dagar kvar till julafton!
Igår var jag och Emmy på Platinum Fashionmall. Det är en 7 våningars byggnad med helt packat med tjejkläder, skor, smycken, väskor, smink och mycket mer! Där vandrade vi runt i ca 6 timmar och shoppade rätt mycket av allt. Dock märkte jag att kläderna och underkläderna jag köpte inte satt nå bra när jag testade det då jag kom till hotellrummet. Man fick inte testa kläderna alls i affärerna och de flesta var bara one size så man fick chansa. Inget var ju dock speciellt dyrt, men ändå, det känns rätt surt att komma hemdragandes med saker jag ändå måste försöka ge, sälja eller slänga bort.
Igår kväll for vi och såg Harry Potter 7 del 1 på biosalongen i MBK. Biostolarna var mycket mer bekväma än i sverige men jag mådde tyvärr mycket dåligt så det blev ingen lyxig bioupplevelse med popcorn och dricka för mig :/ . Filmen var bra, som Harry alltid är, men jag kände mig rätt förvirrad... Jag har läst boken, men det var 3 år sedan så jag minns inte allt, vilket gjorde att det kändes som om det fattades saker i filmen. Men, oerhört spännande var den! :D
Idag har vi varit på stan hela dagen, dock kom jag bara hem med en tröja och en primer. Men jaja, imorgon är ny dag = en hel shoppingdag! Sista "riktiga" dagen innan vi far hem till Sverige.
Idag var vi förresten och åt lunch på Baiyoki Sky Hotel på 82 våningen. Rätt nice utsikt, men det får ni se en annan gång. Nu ska vi sova, Anton har sovit i en timma nu och vaknade nyss upp och han ser ut att vela ha mys och somna om igen.
Puss & Kram!
btw, min matförgiftning är bättre nu. Har bara lite svårt att äta och lite lös mage om ni förstår.

/ Moa-Stina

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad skönt att det har blivit bättre. :)Se till att få i dig mycket vatten. om man är lös och förlorar vatten är det viktigt att ersätta det så inte vätskebalansen blir rubbad.



Meh, vad dumt att man inte får pröva. Är ju svårt när man inte riktigt vet hur storlekarna är. Asiater är ju generellt mindre än västlänningar så det är ju svårt att veta om en S är som en S eller som en XS. Hoppas du får bättre jaktlycka imorn. :)Puss och kram, sötis. ^^

2010-12-05 @ 20:32:44
Postat av: Kajsa

Jag skickade nyss en kommentar. Men det blev nå fel. Få se om den får för sig att dyka upp om ett tag eller om jag måste skriva en ny. Sköt om dig. Kram. :)

2010-12-05 @ 20:34:09
Postat av: skogsmamman

Bayoik... där bodde ju vi när vi skulle å hämta Anton...

2010-12-05 @ 22:01:09
Postat av: Camilla

Tack för vykortet, jättegulligt! Jag har det bra, men inte riktigt lika kul som när jag ringde (A) Hoppas att vi kan ses nån gång under julen! Jag saknar dej! PussoKram

2010-12-06 @ 16:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0