Being ill makes you Homesick.

Kroppen börjar må bättre. Igår kunde jag äta lite och även gå en sväng och handla. Men idag verkar illamåendet vara en ständig plåga. Vet inte hur jag ska göra, om jag ska försöka spy och hoppas jag mår bättre eller om jag ska ta min sista resorb och sen morgonpencilinet och hoppas jag börjar må bättre. Om nån timma ska vi iallafall till stan oavsett vad. Emmy, Robin och Rickard kommer vid fyra tiden till stan och då ska vi träffa på MBK och shoppa converse. Dock måste jag alltid ha en toa nära eftersom den brukar vara min kompis typ var tionde minut, men shoppingcentrum brukar ju ha sådana så.
Blev mycket glad när jag såg alla era varma kommentarer om att ni bryr er! Saknar er alla! När man blir sjuk såhär nära resans slut så börjar man längta rätt mycket hem. Trots att jag vet att direkt jag blir frisk och är hemma så lär jag sakna Thailand oerhört mycket. 8 veckor är länge. Thailand blir ju nästan som ett nytt hem, man anpassar sig till deras kultur och sätt och att då komma hem blir som en ny omställning. Fast så himla skönt ändå, Sverige är så enkelt och tryggt.
Aja, nu spånade jag iväg som jag ofta gör. Nu ska jag försöka gå och må bättre.
Puss & Kram!

/ Moa-Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0