Emmy & Robin.

Hej!
Igår blev det inget bloggande. Emmy & Robin kom igår och då kändes det osocialt att sitta vid datorn. De kom vid 11-tiden nån gång och då gick vi direkt till poolen allihopa. Sen åt vi en lunch här på restaurangen innan vi gick hem och vilade. Vid sex-tiden hyrde vi en bil och Robin fick för första gången testa att köra vänstertrafik. Gick riktigt bra men vi var tvungen hjälpa han lite med att säga vart han skulle kolla, köra osv ;).  Vi kom hem med en ritkigt stor handling, allt var Emmy&Robins såklart men jag och Anton hade ändå köpt oss munkar och lite chips :P måste ju ha nånting att käka på vägen till flyplatsen och på vår långa väntetid på Hanois flygplats.
HAHAH nu kom Robin hit till restaurangen, där jag och Anton sitter med datorn, och säger att Emmy är inlåst på toan. Hon får inte upp dörren!! HAHAHA! Detta är dock mycket vanligt här med dessa dörrar har vi hört.. och till toan går det inte heller att låsa upp från andra hållet vilket det går med de andra 3 dörrarna i huset. Anton fick springa tillbaka till huset och försöka hjälpa till. Jag ska försöka hålla utkik efter Ladda och höra om hon vet vad vi ska göra, dessutom måste vi prata med henne om taxi till flygplatsen osv. Men om inte jag får tag på hon snart och Anton inte kommer tillbaka snart kanske jag också måste gå och hjälpa. HAha, jaja, så det kan gå ;).
Puss & Kram!

/ Moa-Stina

Kommentarer
Postat av: mom

Förstår att ni är på resande fot nu och håller tummarna för att allt ska klaffa och att nästa boende blir riktigt bra. Ser fram emot ditt nästa inlägg för då får vi väl veta.

2010-11-09 @ 21:10:36
Postat av: skogsmamman

JAg hoppas ni fick ut Emmy innan ni åkte vidare för annars blir det rätt ensamt för Robin vid poolen ;-)



Ha det nu så bra i Vietnam och hälsa Olof Palme så mycket...

2010-11-09 @ 23:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0