En ännu finare dag!

Hej hej!
Här i Hoi An är det nu toppen och jag stormtrivs! Det beror kanske på att vi fick en ännu finare dag idag och jag låg ute och solade i 5 timmar :D . Äntligen har vi fått lite färg igen :) !
Ja, det blev som ni nog förstod ingen Japanska bron igår eller idag, men imorgon ska vi troligtvis dit på eftermiddagen om det inte regnar. Nu har vi bara 3 dagar kvar här innan vi far till Hanoi och sen tillbaka till Thailand. Ja, inte så mycket mer att säga om idag. Vi mår great!
Btw, en vecka kvar till första advent! Harre vad julen närmar sig med stormesteg! Men även slutet på vår resa :(
Puss & Kram!





förresten, om ni undrar varför det typ bara är jag som skriver på bloggen.. ja, det är för att anton inte tycker att det är så roligt att blogga och för att han inte vet vad han ska skriva när jag redan skrivit ;)

/ Moa-Stina

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jul, jul, strålande jul!

2010-11-21 @ 12:49:53
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com
Postat av: Mia

Förstår du blir glad att bli brun,det gillar ju du;)Här har jag redan börjat så smått att plocka fram tomtarna...veckorna går så fort...till helgen 1 advent!Kramizar Mia

2010-11-21 @ 13:55:30
Postat av: mom

Fytusan vad glad jag blir att nu har fint väder och njuter! Det har känts lätt i hjärtat när jag vet att nu har det bra och vi ser på bilderna att ni börjar få en tan igen. Det syns också att ni ser gladare ut! Jättefina bilder !

Här har vi jobbat som tokar för att det skall bli en bra tapetsering, snart är det klart och vi kommer att bli jättenöjda. Vi måste ju hinna flytta tillbaks till vårt rum tills du är tillbaks. Nu håller vi tummarna för att ni får ytterligare någon fin dag. Den japanska bron verkar vara ett måste så ni får väl ta ett uppehåll i solandet! Det är klart att Anton inte hinner med i ditt skrivande. kanske nästa dag blir Antons egen ? Ska sätta in pernar på ditt konto snart.

Kram på er!

2010-11-21 @ 23:55:23
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 01:55:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0