Halleluja!

Gud har hört Catharinas böner! Eller så har vi bara haft en riktigt bra dag :D! Idag har vi haft ungefär en timmas sol. Vi hann ta vår första strandpromenad och vårt första dopp i poolen innan det började regna igen. Men himlar vad glad jag var under tiden solen var framme! Och nu är jag ännu gladare! Trots att det regnar och är mulet och klockan endast är 17.10 här så har jag tagit mig en drink. Eller iallafall något jag trodde skulle vara en drink :P det visade sig vara en shot, men jag smuttade på den som en drink och den var god! Vi har nämligen lyckats ändra vårt flyg nu! Den 25 far vi tillbaka till Thailand vilket betyder att vi inte behöver oroa oss om visa eller känna oss som brottslingar. :) Dessutom var det gratis att avboka vårt hotell i Hanoi, vilket vi gjort nu, så vi har råd att ta in på ett hotell i Hua Hin när vi är tillbaka i Thailand. 
Nu kan jag äntligen slappna av! Klumpen i magen har försvunnit nu och jag ska verkligen försöka njuta av att vara här i Vietnam!

Det var nog allt jag hade att säga idag. Btw, tänkte bara berätta en rolig sak. Vi blev förfrågade under vår första middag här om vi var gifta... Hmm.. ;) fick en att känna sig ganska gammal haha!
jaja, Puss & Kram!

(det var sol, även fast det kanske inte syns på bilderna)












Kommentarer
Postat av: mom

Åh så härligt ! Jag gläds med er både för solen och att det har ordnat sig med flyg och hotell. Bra jobbat !! Btw, deleta mitt kortnummer från mobilen så det inte kommer i orätta händer! Kramar mom

2010-11-15 @ 14:17:11
Postat av: Sthlmskussen

Vad skönt att höra att det verkar lösa sig. Fick lite ont i magen av allt du skrev. Håller tummen att ni får lite mer sol och att ni har det bra. Är så sugen på att åka iväg jag med =D Stor Kram!

2010-11-15 @ 17:36:33
Postat av: Annapanna

Hej bästaste vännen! Har varit helt utan internet nu i nästan tre veckor, därför har jag inte kunnat skriva så mycket som 'lycka till'. Men mamma och pappa har berättat hur det låg till så jag har hur som helst hållt alla tummar och tår <3 Sen tänkte jag bara flika in att ni kan ju passa på att njuta av att bara vara med varandra, när det inte är sol är det ju perkeft att tända lite ljus och bara krypa ner under täcket och mysa tillsammmans!!! Sen är det ju aldrig helt fel att gå ut och ta någon drink ;-)



Skönt att höra att det löst sig nu iallafall! Saknar dig som stryk.....PUSS <3

2010-11-18 @ 06:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0