In Bangkok baby!

Nu är vi i Bangkok. Vi är alltså inne på vår sista vecka på denna resa! Känns riktigt jävla tråkigt, men ändå lite skönt att få komma hem till lussebullar, jul, familjen och vännerna.
Sista dygnet på Blue Moon Hotell hade vi inget internett så kunde inte skriva när innan vi for. Detta hotell heter Aspen Suites Hotel och det är ett fin fint hotell! Ne liten lägenhet typ och bilderna från hemsidan stämde bra överrens med verkligheten! :) Vi bor väldigt nära MBK, Siam Paragon osv. Tror även det går en shuttle service dit om jag förstått rätt, vilket vi får se senare ikväll för vi tänkte nog kika in MBK och hitta ett ställe att käka på.
Jag såg dessutom att mami hade lagt in 3000 istället för 2000 som jag ville låna :], antar den sista tusingen var en generös present av min lilla fina mami :]?

Bilder på detta hotell kommer senare. Bilder på blue moon hotell kommer i inlägget efter detta!
Puss & Kram!

/ Moa-Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0