Till Kajsa.

Måste bara få skriva ett litet svar på min syster Kajsas kommentar.
Du är så gullig som vill låna mig pengar och vill att jag ska kunna shoppa allt jag vill, men vi får se hur mycket jag hittar och isåfall hur mycket jag har råd att låna ;) Jag kommer vara skyldig mamma och pappa 4000 kr efter denna resa (när de lagt in de resterade 2000 jag ville låna) och jag är inte gjord av pengar så jag kanske måste tänka på hur mycket jag shoppar ;S Men tack så mycket för erbjudandet!
Måste också få veta en sak av dig. Vad hette det där smink märket du ville jag skulle hålla utkik efter och vad för slags produkter av det var det du isåfall ville jag skulle köpa?
Puss & Kram!

/ Moa-Stina

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ingen fara. ^^ Tänkte bara jag skulle säga det så att du vet att det finns som allternativ om du skulle vilja/behöva. Men måste ju ta hand om sina småsyskon. ;)

Kan jag skicka ett mail och svara på frågan? Så jag kan skicka bilder och så, är lättare då. :) Och vad är din mail i så fall?

Ha det så bra i fina vietnam så hörs vi. Puss

2010-11-18 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0