Agribank Hotell

Tack för alla fina kommentarer
Idag mår jag bättre. Solen sken till och med idag lite och det var varmare. Men nu mot kvällskvisten följer humöret ljuset på nå sätt. Vi har även försökt ringa för att boka om flyget men det verkar inte gå över telefon även fast de sa att man skulle kunna det. Vi ska försöka ändra online, annars ska vi försöka ringa Bravofly (vi ringde flybolaget Thai AirAsia första gången), men om det inte går på nått sätt, så får vi helt enkelt kämpa för ett visum. 
Vi försökte idag ta oss till Danangs Supermarket. Det ska vara en 6 våningars köpcentrum med massor av mode, kosmetika, skor, mat osv. Så när vi bad hotellet ringa taxi och ta oss till Danang supermarket så kan de inte riktigt ha förstått för taxichauffören släppte av oss på en tvåvånings marknad. Det var skor i massor och kläder med, men i marknadsform om ni förstår vad jag menar... Jag köpte dock en ganska fin tjocktröja eftersom här lär jag nog behöva den eftersom jag frös jävel igår. Dessutom är det ju ändå vinter när vi kommer hem och då behöver jag den nog definitivt ;).
Idag när det som sagt var lite finare väder så passade jag på att ta lite bilder. Här går det fort att ladda upp bilder btw! och ett till btw, Det har kommit många gubbor och gummor, en hel busslast av dom. Verkar vara blandade nationaliteter, några är definitivt fransmän sen hörde Moe några tyskar fast jag är skeptisk. Jag som talar tyska (praktiskt taget flytande o.O) kan säga de inte är tyska. lät mer som ett Tjeckien eller så =)
Puss & Kram!

På Bangkoks flygplats



På hanois flygplats





Da Nangs inriketsflygplats



Taxiresa till Hoi An


Agribank Hoi An Beach Resort















Da Nangs Big Market


/ Moa-Stina & Anton

Kommentarer
Postat av: skogsmamman

Hade han på tv likadan skjorta som Anton??

2010-11-13 @ 09:00:53
Postat av: svar av moa-stina

Svar till skogsmamman: Haha nae, inte riktigt likadan ;) det jag ville visa med tv-bilden var att vi var tuffa och såg på High School Musical 3 ;)

2010-11-13 @ 13:33:20
URL: http://moastinaoantonsresedagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0