Lever på Instant Noodle Cups till lunch och hotellrestaurangmat till middag.

Idag försökte vi göra ett sista försök att hitta detdära köpcentret. Vi betalade till och med ännu mer för taxin denna gång eftersom vi råkade på nått sätt tacka ja till att han skulle köra oss runt till massa små klädaffärer. Vi hittade byggnaden vi letade efter, men den visade sig vara tom. Så, vi for till Big C igen och spenderade 3 timmar med att gå runt och strosa och sitta extra länge på KFC och en annan hamburgerestaurang. Vi passade även på att göra en handling av mer Instant Noodle Cups (så vi klarar oss med luncher tills vi far), snacks och vatten.
Nu ska vi försöka spara resten av våra pengar till Bangkok! Ingen shopping här, endast mat och taxi till flygplatsen om en vecka (de pengarna har vi redan lagt undan). Om vi vill in till Hoi An stad ska vi försöka ta shuttelbussen fram och tillbaka på de tiderna den går.
Jag har kommit fram till att jag kommer hitta på tok för mycket att köpa i Bangkok så jag måste verkligen försöka spara. 
Ps. Mami & Papi, jag skulle gärna vela låna de ytterligare 2000 jag frågade om att få låna förut. Så när ni känner att ni har råd får ni gärna lägga in dem på mitt konto♥.
Nu börjar vi bli lite hungriga så jag tror vi strax ska ta några steg över till restaurangen och käka middag.
Puss & Kram!







/ Moa-Stina

Kommentarer
Postat av: skogsmamman

Har inte hunnit få över din lön än Anton men ska göra det i kväll när det blivit lugnt här...



förresten så är det ca -15 grader här... ni har nog betydligt varmare

2010-11-17 @ 18:37:15
Postat av: Kajsa

Om du känner att det är för mycket att shoppa och göra i bangkok och att pengarna börjar ta slut så får du gärna låna pengar av mig (Jag har ju lite undanstoppat). Är ju tråkigt om man har betalat en dyr resa och åkt så långt och så känner man att man måste hålla tillbaka och inte köpa och/eller göra det man vill för att pengarna kanske inte räcker till. Det vill jag ju inte. Då är det bättre att du lånar av mig. ^^

2010-11-17 @ 23:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0