En riktigt fin dag i Hoi An.

Kallt idag? Ne, det visade sig bli den finaste dagen på hela vår vistelse här hittills! :D Jag har tom blivit lite fint bränd eftersom jag solade i några timmar utan solskydd. Aja, såntär livet, det blir brunt sen :). Är bara glad att ha fått en riktigt fin utomlandsdag här tillslut! Hoppas vädret blir densamma imorgon! och dan efter det, och dan efter det..
Men jag har tyvärr en dålig nyhet att berätta... Min trogne vän Digitalkameran Olympus har efter 6 tappra år gått sönder. Den har tålt åtskilliga tappningar i marken och dopp i hav och pool (det ska den ju tåla) men idag när den föll från solstolen måste något ha hänt med displayen eftersom nu kan man inte se vad man tar kort på och heller inte se på korten efteråt. Det är bara svart..  Men den fungerar att ta kort med fortfarande. Det gör det lite mer spännande, för då har man ingen aning hur korten ser ut förrän man laddar in dem på datorn. Lite som en gammal analog kamera.
Iallafall, nu på eftermiddan gick vi en strandpromenad i solnedgången och snart ska vi sätta oss i restaurangen och käka. Det blir inte lika god mat som igår dock, men ändå gott! Magen kurrar!
Puss & Kram!


/ Moa-Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0