En dag på stranden igen.

Hej hej!
Idag var vi på apstranden igen, men nej, inga apor ;) Den kallas bara apstranden för att det lever apor i bergen som stranden ligger brevid. Man måste dock nog gå upp bland träden för att se dem och jag har hört att de inte är så snälla apor. Vi har inte vågat oss dit. Men en aroma massage vågade jag mig på idag, riktigt skönt!
Eftersom Hasse & Karin kört oss så mycket fram och tillbaka till stranden, outlet, staden osv så har vi nu bjudit dem till middag hos oss på söndag! Så vi bad om att bli avsläppta på Tesco (Mataffären i stora köpcentret) på vägen hem från stranden idag. Det blev en dyr handling igen (.. eller dyr och dyr, ca 400 svenska kronor) eftersom vin var en av varorna. Ni får på måndag se och höra hur middagen gick :).
Idag på köpcentret kunde vi inte låtabli att göra ett till och även sista besök på Sizzler. Mums så det var gott! Åt tills min mage gjorde superont och var uppsvälld som en ballong, och ändå ville jag ha mer!
Vi kom hem för ungefär en timma sedan och måste tyvärr meddela att taxin var dyrare idag eftesom det var en annan snubbe som körde oss. 500 bath skulle han ha, bajs på han.
Jaja, nu hade jag nog inte så mycket mer att berätta. Det blir en pooldag imorgon!
Puss & Kram


Lilltjejjen från igår :] (bilder från idag kommer imorgon bitti! Thailändsk tid! ;) )

/ Moa-Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0